Lensen Toppoint Game Tower

Op de dynamische internationale markt van reclameartikelen en schrijfwaren vaart Lensen Toppoint uit Bergentheim al sinds 1928 zijn eigen succesvolle koers. Met eigen handels- en productiebedrijven in Nederland, Duitsland en Polen heeft Lensen Toppoint zich door de jaren heen ontwikkeld tot een toonaangevende leverancier van reclameartikelen en schrijfwaren voor de Europese markt.

In opdracht van Lensen Toppoint heeft 100%FAT een unieke manier gevonden om relatiegeschenken in het zonnetje te zetten, namelijk door twee interactieve gametowers op een gigantische schaal. De gametowers zijn elk voorzien van meer dan 1000 interactieve LED’s (Neopixel) die allen afzonderlijk van kleur kunnen veranderen. Door het aanlichten van de losse compartimenten ontstaat er een grote display met enorm uitvergrote pixels. Op deze display zijn meerdere games mogelijk, voor deze iteratie is er gekozen voor het tijdloze Tetris.

Gedurende de hele beurs kon men een poging wagen de hoogste score met Tetris te behalen, terwijl iedereen in de buurt kon toekijken. De highscores worden centraal opgeslagen en gedurende de dag vertoond op externe beeldschermen. Wanneer er geen Tetris gespeeld wordt vertonen de gametowers een imposante lichtshow.


Klant: Lensen Toppoint